Saturday, February 7, 2009

siapa boleh bantu


Rasa bangga bercampur terharu apabila dilantik buat pertama kalinya menjadi salah seorang daripada wakil pelajar bagi kmapus aku. sangat-sangat terharu melihat rakan-rakan yang bersorak, berkempen bagi memastikan diri ini menjadi sebahagian daripada pejuang mereka. tetapi perlu diingat, ade tanggungjawab yang maha besar perlu digalas. memegang kepercayaan mereka-mereka yang inginkan sesuatu.
Petang yang dingin ni di kuala lipis pahang sangat membosankan, tapi ade misi yang perlu aku lakukan. sebagai seorang daripada JPP maktab, macam-macam kerja yang kene dibuat untuk memberi kesenangan atau menyelesaikan masalah-masalah rakan-rakan seperjuangan yang ada kat kampus ni.

*poster pilihan raya yang sempoi

Aku ditugaskan sebagai biro Penerbitan dan Multimedia yang ditugaskan membina satu rangkaian jalur lebar melalui sebarang sumber Multimedia bagi memudahkan penyebaran maklumat kepada rakan-rakan mahupun mereka yang ingin mengetahui apa yang terjadi didalam JPP. dengan adenye rangkaian yang super hebat ini nanti, mudah unutk mereka mengetahui sebarang aktiviti-aktiviti yang kitorang lakukan.






Tetapi, yang kurang best nye, aku nie pulak bukanlah pandai sangat tentang teknologi-teknologi ini semua, nak sangat kalu ade yang bleh tolong bantu. bantu bagi cadangan, idea, cara-cara untuk melaksanakan lagi blog ni nanti.



Tolonglah wahai rakan-takan yang budiman dalam dunia blog ini, tlong lah aku tuk mendesign blog yang sauper sangat style.


*send je pandangan anda kat kite ek..


0 comments: